I believe beauty comes from inside. That why you so ugly!

Rubriken stämmer verkligen in på rätt många. Men de ska jag nog inte heller säga för de finns ju så många äkta här också. Klockan är för visso 01.?? Någonting så de är ju faktiskt lördag idag. Så ikväll är de party !! Yeah är så himla taggad så de finns inte. Är så sjukt fest sugen... Ihhh:D Jag kan verkligen inte sova idag:( har försökt i 2 timmar nu och kunde inte så jag fick planera kläderna inför kvällen och fick sätta på tv , så hoppas de gör mig trött. Va riktigt fint väder när vi red ikväll , sån sommarkvälls känsla. Att sitta på häst ryggen (en häst som betyder allt) är underbart. Bara flyga fram!! :D Nä jag måste sova lite nu , Doris ligger och snarkar...! Ha de fint! Ses kanske på kulla ikväll!!!:D


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback