Måndag

Hejsan.
Vet att de blivet lite bloggande denna sommar. Men har varit full fulle hela hela tiden. Nu är de snart bara en vecka till vi börjar.... Skolan!! Ush men ändå rätt ok.
Ellen den jävelen åkte till Turkiet idag.. Avis!
Dagen idag har varit LÅNG. Upp 09.00 fixa ducha städa rummet och sånt. Sen klippte jag min bror Linus (bild kommer med) och sen typ en timme efter de två till små killar. Blev väl nöjd efter att ha avbrutet flera gånger pågrund av min rakapparat...:@
Men men. Sen blev de en liten sväng på min älskade häst.
Och nu sitter jag här och har inte ett skit för mig och vet att man måste upp halv8 i morgon. DÖDA MIG!
Nä nu ska jag nog kolla om de finns lite godis hemma, ha de fint!
Just de ni får ha lite bilder från när jag fotade med Carro<3
Puss && kram


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback