Dåligt med uppdatering? JA!

Haha pinsamt läge men har verkligen inte haft tid och lust att blogga. För de första har jag min blogg för att kunna spara massa minnen, typ en dagbok fast inte så invecklad och känslig. Och för de andra skriver jag inte för att få läsare även om de verkligen är kul så är de ändå inte därför jag skriver här. Idag tänkte jag göra en sammanfattning av vad jag gjort på sista tiden. Jag har spenderat väldigt mycket tid med Carro, även tränat min häst en del , och en del fester! Typ de jag gör /gjort! Rätt hemskt att man kan glida ifrån folk på 2 SEK.. Och sedan känna hur svårt och jobbigt de ska bli att träffas igen ! Eftersom så mycket har hänt och den personen inte varit med mig om de. Hoppas på att kunna få in lite bilder i detta inlägg, snacka om att blogg.se har en riktigt DÅLIG app!!! USH.. Puss!


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback